از سر تا جمعيت هلال احمر در توصيف اقدامات اين شركت براي كمك به زلزله زدگان كامپانيا در سي سخت ، اسكان بيش از 11000 نفر و توزيع 2400 چادر را اعلام كرد و تأكيد كرد: قرمز بر روي مردم خواهد بود اسكان اضطراري تا پايان عمليات توسط استاندار. سخت خواهد بود به گزارش مجله …

 توزيع ۲۴۰۰ چادر امدادي در سي‌سخت/زلزله زدگان براي دريافت كمك‌ها به هلال احمر مراجعه كنند https://rosemag.ir/2021/02/20/توزيع-۲۴۰۰-چادر-امدادي-در-سي‌سخت-زلز/ مجله رز Sat, 20 Feb 2021 16:05:45 0000 مجله حوادث https://rosemag.ir/2021/02/20/توزيع-۲۴۰۰-چادر-امدادي-در-سي‌سخت-زلز/ از سر تا جمعيت هلال احمر در توصيف اقدامات اين شركت براي كمك به زلزله زدگان كامپانيا در سي سخت ، اسكان بيش از 11000 نفر و توزيع 2400 چادر را اعلام كرد و تأكيد كرد: قرمز بر روي مردم خواهد بود اسكان اضطراري تا پايان عمليات توسط استاندار. سخت خواهد بود به گزارش مجله …

از سر تا جمعيت هلال احمر در توصيف اقدامات اين شركت براي كمك به زلزله زدگان كامپانيا در سي سخت ، اسكان بيش از 11000 نفر و توزيع 2400 چادر را اعلام كرد و تأكيد كرد: قرمز بر روي مردم خواهد بود اسكان اضطراري تا پايان عمليات توسط استاندار. سخت خواهد بود

به گزارش مجله رز ، دكتر. كريم همانت ، در توصيف اقدامات يك چهارم سرخ در تأمين هزينه كمك به آسيب ديدگان زلزله سي سخت گفت: حدود يك ساعت پس از زلزله در اين شهرستان ، يك بخش مدير استان سرخ احمد محل كهگيلويه و بوير مقامات وارد سي سخت در اين شهرستان شدند.

دستورالعمل نجات و نجات اضطراري محل اسكان

جمعيت هلال احمر جلسات سرخ سرخ را با همان دوره مديريت بحران در استان ادامه مي دهد ، تيم هاي ارزيابي هلال احمر منطقه قديمي يا زلزله بالغ بودند.

همانت گفت: مجروحان حوالي ساعت پنج بامداد 20 ژانويه به مراكز درماني منتقل شدند و از آنجا كه تلفات جاني در پي نداشت و ممكن است براي اسكان افراد در موارد اضطراري آواربرداري ايجاد شود ، سرد آغاز شد. “باران و برف در روز بعد ، در خارج از شهر ، محل اسكان قربانيان و تأمين شرايط اضطراري ادامه يافت.

9 9 از تيم هاي عملياتي در محله هاي شهر سي سخت در حضور

وي گفت: “در اين حادثه ، پيرمرد زلزله زده منطقه اي هلال احمر ، منطقه اي در 9 منطقه و سپاه ، مديران ، خانه شوراي امنيت و آتش زدن نيروها بهمراه هلال احمر توزيع امداد و ساير مواد بيولوژيكي موارد به قربانيان. “در حال حاضر ، 9 تيم عملياتي مختلف موجود در شهر مي توانند از طريق منطقه بندي كار كنند و ادامه دارد.

اعتراض به قربانيان

از سر تا جمعيت هلال احمر در اعتراضات مشخص قربانيان در منطقه زلزله زده گفت: “در اين مورد مردم تحت فشار هستند ، و ديگر حادثه مهم و قربانيان خوب نيستند علي رغم تلاش ها اكنون زندگي مي كنند. “از هلال احمر ، خط بود. بر اين اساس ، همراه با دبيركل هلال احمر ، زلزله قديمي يا منطقه اي بالغ را به ما و شهر و برخي از ايالت از نزديك اطلاع داد. و از توزيع غرفه ها ؛ و او تحت پوشش قرار گرفت با لباس ، او يك نايلون بود ، و بقيه به هيچ وجه براي جلب رضايت مردم نيست. و من بعد از باران قادر به ساختن او نخواهم بود ، و آنها به حياط خانه هاي سرما آمدند ، و نه به هلال احمر و به دليل مسائل امنيتي چادرهاي خود را كه در آن چادرها برپا كرده بودند برپا كردند. بنابراين براي حل مشكل طرف آنتيوخوس و حتي رفتن به آنجا لازم نيست كه توزيع وزن و حمايت از قربانيان ، و ديگر هيچ چيز غذايي از در خانه ، با هلال احمر ، توسط خانه همكارانشان ارسال نمي شود.

توزيع كلاس اقلام و تسكين

همانت با اشاره به شهرها و شهرها در حضور روغن در رأس نيازمندان و آسايش واحد تجاري و معاون مدير اين سازمان تا ساعت 5:30 صبح امروز ، اظهار داشت: در اين مدت هلال احمر 11.125 را تحويل داده است – منطقه انسان را لرزاند. چادرها و خانه هاي اطراف كارگاه ها براي اسكان 2400 چادر اضطراري فراهم شده است.

وي افزود: تاكنون (4) ، 500 كيلوگرم نايلون ، 200 لباس 70 مورد نياز ، 1013 بسته غذاي 72 ساعته ، 184 شعله شعله لوازم گرمايشي (50 بخاري برقي 134 گرمكن برقي) بين قربانيان توزيع شده است همچنين 289 نيروي عملياتي (كهگيلويه و بويراحمد): 175 نفر ، آسپادانا 69 نفر ، كاركنان و تيم مديريتي 15 نفر ، استان چهارمحال بختياري ، 10 نفر ، عوامل مختلف: 10 نفر ، خوزستان ، 10 نفر) كه اكنون در حال خدمت هستند منطقه.

از سر تا جمعيت هلال احمر ، گفت: “در اين عمليات 71 دستگاه آمبولانس (خودروهاي نجات سبك و سنگين) و يك هلي كوپتر تا 147 روستا (كهگيلويه و بويراحمد ، 121 شهر و روستاي آسپادانا 26) مورد استفاده قرار گرفت.”

2 ايجاد اردوگاه هاي اضطراري در منطقه اسكان

وزير جلسات پوشاك ارجاع ، رئيس واحد مديريت بحران ، همانت تأكيد كرد: “آماده رفتن به اسكان قربانيان در هر دو اردوگاه مستقر شده توسط هلال احمر.” ساير هنجارها كه در حال حاضر در منطقه با كمك و به بالا وجود دارد براي تحويل و اقلام بيولوژيكي و امدادي ، محل نجات و اسكان اضطراري متعلق به هلال احمر است ، بقيه اوقات ، از جمله ساير سازمان هاي وزارت راه توسعه شهري ، و اين ماده است. بنياد … به دنبال آن.

استفاده از درها براي بازديد از خانه هاي قربانيان براي توزيع اقلام بيولوژيكي و امدادي

از سر تا جمعيت هلال احمر از شانس اين حادثه به دليل گسترش تاج شوهرش ، گفت: “در 9 ساپين در اجراي قانون بايد به دروازه ها و قربانيان خود منتقل شوند تا حضور را بررسي كنند از گلوريا و شوهرش مطمئن شويد كه مورد در دست شماست. ” مردم مي رسند. در چنين شرايطي نمي توان پاسخ بيشتري به ما داد. از طرف ديگر اين توزيع در روند كارهاي بزرگ به درستي انجام مي شود.

هنگامي كه روز موجودي كالا در استان ، وي گفت ، براي پوشش دادن آنها كافي است همانت توزيع مي شود و اين مورد جايگزين آنها مي شود.

وي افزود: نتيجه كار تيمي منسجم و به موقع است و در ساعات اوليه حادثه ، شوراي عالي جمعيت منطقه حضور داشت. در واقع ، پس از زلزله رم اولين بار است كه با استفاده از وضعيت بدهي در كشور ، و همچنين با تاكيد ويژه رئيس و دستور. در جمعيت ، و دبير كل براي نجات در سازمان و عملكرد طبقه ، و در همان زمان.

از سر تا جمعيت هلال احمر ابراز اميدواري كرد كه با توجه به اقدامات “تا زماني كه استاندار پايان محل اسكان اضطراري را اعلام كند ما در كنار افراد آسيب ديده از حادثه خواهيم ماند” مشكلات مردم آسيب ديده در اين پرونده حل مي شود.

همانت در پايان حركت ، منطقه فقيرنشين هلال احمر را براي درخواست كمك به 112 بار يا سيستم نشان مي دهد.

اين امر به 22:05 در 29 بهمن اشاره دارد ، زمين لرزه اي به بزرگي 5.6 ريشتر كل شهر را در عمق 10 كيلومتري سي سخت كهگيلويه بويراحمد و بخشهايي كه 67 نفر زخمي كرده اند لرزاند.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.